Iliopoulou, I. (2016). Can young students think systemically about the environment? The case of pollution. Education 3-13.
https://doi.org/10.1080/03004279.2016.1266688
https://doi.org/10.1080/03004279.2016.1266688
Αφορά σε μια διδακτική μεθοδολογία με θεματική προσέγγιση της γνώσης, την Ιστοριογραμμή (Storyline). Παρουσιάζει τις αρχές που τη διέπουν, περιγράφει κάποια θέματα όπως έχουν αναπτυχθεί σε τάξεις νηπιαγωγείου και στο πλαίσιο σεμιναρίων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Επιπλέον, παρουσιάζει κάθε δραστηριότητα που έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα σχετικά με την Ιστοριογραμμή (σεμινάρια, συνέδρια, εισηγήσεις).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου