Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Ποια βήματα ακολουθούμε για την ιστορία;
Το πρώτο βήμα είναι η έναρξη της ιστορίας προκειμένου να στηθεί το σκηνικό. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγει κανείς τα παιδιά στο σκηνικό της ιστορίας. Ο πιο συνηθισμένος, που ο Egan (1997) προτείνει, είναι διαβάζοντας ένα αφήγημα ή κάνοντας μια ερώτηση στα παιδιά προκαλώντας διάφορες ιδέες τους (καταιγισμός ιδεών). Ακόμη ο Creswell (1997) προτείνει την ανάγνωση ενός γράμματος ή ενός αποσπάσματος. Οι πληροφορίες και οι ιδέες που αναδύονται από τα ερεθίσματα ενός αφηγήματος ή του καταιγισμού ιδεών χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του τόπου. Τα παιδιά φτιάχνουν μία οπτική αναπαράσταση που συχνά είναι μία τοιχογραφία. Επίσης, ο Egan (1997) προτείνει ότι το αφήγημα μπορεί να είναι γραμμένο από τον εκπαιδευτικό ή επιλεγμένο από ένα βιβλίο ή άλλη έκδοση. Θα πρέπει να δημιουργεί μία εικόνα στο κεφάλι των μαθητών και να περιέχει αρκετές λεπτομέρειες ώστε να προσδιορίσουν το γενικό σχέδιο της σκηνής και κάποιων συγκεκριμένων αντικειμένων. Ενώ θα παρέχει μία πλούσια περιγραφή, ...
Ένα άρθρο για την ικανότητα των παιδιών να ορίζουν ένα πρόβλημα: η περίπτωση των απορριμμάτων. Πόσο σημαντικό είναι οι εκπαιδευτικοί να αφιερώνουν χρόνο στο στάδιο ορισμού ενός προβλήματος; Ο Einstein έλεγε ότι "το σωστά ορισμένο πρόβλημα είναι κατά το ήμισυ λυμένο" και ότι "ο τρόπος που ορίζουμε ένα πρόβλημα, καθορίζει και τις λύσεις του". Διαβάστε το εδώ: https://www.pedagogicalresearch.com/article/students-ability-to-pose-a-problem-the-case-of-waste-5783
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου